تاثیر فعالیتهای فعایتهای بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند با تعدیلگری قصور از خدمت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فعالیتهای فعایتهای بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند با تعدیلگری قصور از خدمت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فعالیتهای فعایتهای بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند با تعدیلگری قصور از خدمت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فعالیتهای فعایتهای بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند با تعدیلگری قصور از خدمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فعالیتهای فعایتهای بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند با تعدیلگری قصور از خدمت :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند هست که در این رابطه، کیفیت رابطه به عنوان متغیر میانجی و قصور از خدمت به عنوان متغیر تعدیلگر در نظر گرفته شده است تعداد ۴۰۰ پرسشنامه در میان مشتریان بانک سینا توزیع شده است که در این میان ۳۹۲ پرسشنامه پاسخ داده شدهاست یافته های پژوهش نشان می دهد که فعالیتهای بازاریابی رابطه ایی بر ارزش ویژه برند تاثیرگذار است و این تاثیر از طریق متغیر میانجی کیفیت رابطه بیشتر است و همچنین نتایج نشان داد که قصور از خدمت رابطه بین فعالیتهای بازاریابی رابطه ایی و کیفیت رابطه را تعدیل می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.