تاثیر پیاه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر پیاه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر پیاه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر پیاه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر پیاه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط بامشتری CRM یک ابزار استراتزیک برای موفقیت در بازار رقابتی است از اصول اساسی و بنیادین CRM ایجاد و مدیریت روابط طولانی مدت با مشتریان ارزشمند است که محرک کلیدی برای موفقیت در محیط رقابتی می باشد. با این حال طبق نظر پالمر در سال ۲۰۱۰ استراتژی های رابطه ای خاص موجب از بین رفتناعتماد مشتریان می شوند. این موضوع باعث بوجود آمدن ابهام و معما می شود زیرا ایده ی توسعه ی استراتژیک CRM برقراری و حفظ روابط بهتر با مشتریان است. نتایج حاکی از تاثیر مثبت مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و در نتیجه افزایش رضایت مشتری بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.