تاثیبر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برندهای خرده فروشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیبر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برندهای خرده فروشی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیبر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برندهای خرده فروشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیبر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برندهای خرده فروشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیبر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برندهای خرده فروشی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

مصرف کنندگان در دنیای جدید کسب و کار با نامهای تجاری متعددی در بازار رو به رو هستند به همین سبب آنها در انتخاب نامهای تجاری انتخاب بیشتری دارند برخی کشورها با ایجاد تصویرسازی مثبت از خود در سطح بین المللی و مردم جهان به دنبال ترفیع نامهای تجاری ارائه شده توسط تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات کشورشان هستند این امر ریشه در این واقعیت دارد که تصویر تولیدکننده به عنوان یکی از مزیتهای رقابتی پایدار برای شرکتها تلقی می شود از این رو پژوهش حاضر به برر سی تاثیر آگاهی مشتری از نام تولیدکننده بر نگرش نسبت به برندهای خرده فروشی پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.