بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک یکی از مهمترین عواملی می باشد که موجب رقابت بین بانکها و آسایش و امنیت مشتریان می شود. هدف از این تحقیق شناسایی عواملی است که موجبات اعتماد مشتری به خدمات بانکداری الکترونیکی را فراهم می کند.فرضیات این تحقیق به بررسی تأثیر امانت داری دریافت شده ،انتظار از عملکرد ،انتظار از تلاش، شرایط تسهیل کننده و هنجارهای ذهنی براعتماد اینترنتی وتاثیر اعتماد اینترنتی بر ارزش دریافت شده و نگرش،و تاثیر ارزش دریافت شده برکاربرد بانکداری اینترنتی و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی می پردازد.جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک پاسارگاد در شهر تهران می باشدکه به صورت تصادفی ساده بین ۳۸۴ نفر از مشتریان بانک پاسارگاد توزیع شد.روش تجزیه و تحلیل اطلاعات که با تکنیک تحلیل عاملی تأییدی و آزمون فرضیات به روش مدل یابی معادلات ساختاری انجام شده است. نتایج تحقیق حاضر بیان می کند که متغیرهای امانت داری دریافت شده ، انتظار از تلاش، شرایط تسهیل کننده و هنجارهای ذهنی تأثیر مثبت و معناداری بر اعتماد اینترنتی دارند. اعتماد اینترنتی تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش دریافت شده و نگرش به کاربرد بانکداری اینترنتی دارد. نگرش به بانکداری اینترنتی تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش دریافت شده و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.