بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات و عوامل تصمیم گیری مشتریان در بین مشتریان بانک مسکن می باشد جامعه آماری د راین پژوهش کلیه مشتریان شعب شرق تهران در بانک مسکن و حجم نمونه براساس فرمول جامعه نامحدود برابر با ۳۸۴ نفر می باشد اندازه گیری رابطه بین کیفیت خدمات و عوامل تصمیم گیری مشتریان از پرسشنامه و اتجاناسار ۲۰۰۷ استفاده شده است. همچنین جهت انجام آزمون آماری از نرم افزار LISREL13 و SPSS22ٍ استفاده شدهاست نتایج حاصل از در سطح معناداری ۵ درصد نشان داد که بین تمام متغیرهای کیفیت خدمات وعوامل تصمیم گیری مشتریان رابطه معنادار مثبت وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.