بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر عوامل تصمیم گیری مشتریان در بانک مسکن مطالعه موردی: شعب شرق تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات و عوامل تصمیم گیری مشتریان در بین مشتریان بانک مسکن می باشد جامعه آماری د راین پژوهش کلیه مشتریان شعب شرق تهران در بانک مسکن و حجم نمونه براساس فرمول جامعه نامحدود برابر با ۳۸۴ نفر می باشد اندازه گیری رابطه بین کیفیت خدمات و عوامل تصمیم گیری مشتریان از پرسشنامه و اتجاناسار ۲۰۰۷ استفاده شده است. همچنین جهت انجام آزمون آماری از نرم افزار LISREL13 و SPSS22ٍ استفاده شدهاست نتایج حاصل از در سطح معناداری ۵ درصد نشان داد که بین تمام متغیرهای کیفیت خدمات وعوامل تصمیم گیری مشتریان رابطه معنادار مثبت وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.