بررسی تاثیر رضایت بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی(مورد مطالعه:کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایت بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی(مورد مطالعه:کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایت بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی(مورد مطالعه:کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایت بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی(مورد مطالعه:کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایت بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی(مورد مطالعه:کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه با گسترش تجارت الکترونیک و انجام معاملات به صورت غیر حضوری و آنلاین شرکت ها برای حفظ مشتریان خود باید عوامل تاثیرگذار بر رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان را مورد بررسی قرار دهند. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی بر رضایت و قصد خرید مجدد در فروشگاه های اینترنتی میباشد. جامعه آماری این تحقیقخریداران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا میباشند . در پژوهش حاضر با توجه به مشخص نبودن تعداد اعضای جامعه به کمک فرمول کوکران حجم نمونه ۳۹۰ نفر تعیین شده و از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است ابتدا آمار توصیفی مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و همچنین وضعیت متغیرهای تحقیق با بکارگیری جداول و نمودارها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای پاسخگویی به سوالات پژوهش و نتیجه گیری از روش های آماری و آزمون های متفاوت با استفاده از نرم افزارهای amos22 و spss22 استفاده گردید . نتایج تحقیق نشان داد که میزان اثرگذاری اعتماد بر رضایت مشتریان بیشتر از سایر متغییرها بوده است و همچنین بررسی نتایج نشان داد که اثر تعدیلگری تجربه خرید آنلاین بر رابطه تلاش مورد انتظار و رضایت مشتری پذیرفته نمیشود .و در ارتباط با رابطه خودکارامدی و رضایت و نقش تعدیل کننده تجربه ، خودکارامدی بیشترین تاثیر را داشته که بیانگر این مفهوم است تجربه خوب از خریدهای اینترنتی قبلی نگرش مثبتی را در افراد ایجاد میگند و خودکارامدی مشتریان را افزایش میدهد و در قصد اینده مشتریان تاثیر مثبت میگذارد.و در آخر رضایت بر قصد خرید مشتریان در آینده تاثیر معناداری دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.