بررسی آثار پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتری بانک پارسیان در شهرستان شاهرود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آثار پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتری بانک پارسیان در شهرستان شاهرود دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آثار پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتری بانک پارسیان در شهرستان شاهرود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آثار پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتری بانک پارسیان در شهرستان شاهرود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آثار پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتری بانک پارسیان در شهرستان شاهرود :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

با وجود گسترش سریع موضوعات مختلف در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابعاد، مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات آن بر روی رفتار مشتری همچنا ن در هاله ای از ابهام دارد قرار دارد. در این مقاله، ما در ابتدا فعالیهای ضروری برای اجرای موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را بیان میکنیم. سپس اثرات ان را بر روی میزان رضایت حفظ مشتری را بیان میکنیم. سپس اثرات ان را بر روی میزان رضایت حفظ مشتری و رشد فروش بررسی خواهیم کرد.این تحقیق در نظر دارد به بررسی نقش سیستم مدیرت ارتباط با مشتری به عنوان یک روبکرد جدید مدیریتی که کلیه فرابندهای خدمات رسانی به مشتری را تحت تاثیر قرار میدهد بر رضایت مشتری بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.