بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی با بکار گیری الگوریتم های فرا ابتکاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی با بکار گیری الگوریتم های فرا ابتکاری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی با بکار گیری الگوریتم های فرا ابتکاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی با بکار گیری الگوریتم های فرا ابتکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی با بکار گیری الگوریتم های فرا ابتکاری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در جهان امروز، اگر شرکت ها در جهت بهبود و ارتقای وضعیت حاکمیت شرکتی تلاش کنند، می توانند تاثیر مثبتی بر عملکرد و ارزش شرکت داشته باشند. این در حالیست که ساختار مالکیت به عنوان یکی از سازو کاری مهم در حاکمیت شرکتی، مکانیزمی اصلی و اثر گذار بر هزینه نمایندگی شرکت ها شناخته می شود که تاثیر بسزایی در عملکرد شرکت ها دارد. هدف این تحقیق بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی است. در این راستا ۱۲۳ شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران در طی سال های (۱۳۸۵) تا (۱۳۹۲) در طی جهار مرحله مورد مطالعه قرار گرفتند. در مرحله اول شناسایی شرکت های خانوادگی و غیر خانوادگی با بکار گیری الگویی ترکیبی در دو گروه مورد شناسایی قرار گرفت (۳۸ شرکت خانوادگی، ۸۵ شرکت غیر خانوادگی). در مرحله دوم معیارهای عملکرد مالی (بازده دارایی، بازده حقوق صاحبان سهام، بازده واقعی سهام، نسبت کیوتوبین، ارزش بازار حقوق صاحبان سهام ، ارزش افزوده اقتصادی، هزینه سهام عادی) با استفاده از برترین الگوهای بهینه سازی(AG) به تفکیک صنعت مورد بهینه سازی قرار گرفت. در مرحله سوم ضریب مسئولیت اجتماعی با ورودی (مسئولیت داوطلبانه، مسئولیت اخلاقی، مسئولیت قانونی، مسئولیت اقتصادی) و خروجی( شاخص Q توبین، رشد فروش، بازدهی سهام) به روش تحلیل پوششی داده ها (DEA) اندازه گیری شد. در مرحله چهارم جهت بررسی مسئولیت اجتماعی در شرکت های خانوادگی و غیر خانواگی از آزمون های ناپارامتریک در (Spss) استفاده شده است. نتایج نشان از یکسان بودن مسئولیت اجتماعی در شرکت های بهینه خانوادگی و غیر خانوادگی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.