مقایسه تاثیر روش یادگیری مغز محور و روش یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر روش یادگیری مغز محور و روش یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر روش یادگیری مغز محور و روش یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر روش یادگیری مغز محور و روش یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر روش یادگیری مغز محور و روش یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروز توجه به آموزش وپرورش به عنوان پایه ای ترین مرجع توسعه هر کشوری مورد توجه محققان واقع شده است از این رو عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به مثابه خودموضوع آموزش اهمیت شایان یافت است در این پژوهش اثرمقایسه دو شیوهیادگیری مغز محور و یادگیری مشارکتی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان موضوع کاوش قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیقدانش آموزان مقطع پنجم ابتدایی شهرستان بناب می باشد که نمونه ای غیر تصادفی از این جامعه به تعداد ۱۸۱ نفر شامل ۰۱ نفر دانش آموز دختر و ۰۱ نفر دانش آموز پسر انتخاب شده است. دانش آموزان به تفکیک جنسیت در سه کلاس با روش های یادگیریسنتی،مغزمحور و مشارکتی به مدت چهار هفته تحت آموزش قرار گرفتند. در این تحقیق برای طبقه بندی، تلخیص و تفسیر داده ها، از آمار توصیفی وپس ازتعیین نرمال بودن داده ها بوسیله آزمون کلموگروف اسمیرنف، در سطح استنباطی از آزمون تی مستقل برای – تعیین تاثیر معنی دارد شیو های یادگیری مشارکتی و مغزمحور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده شد نتایج نشان داد که روش یادگیری مشارکتی و مغزمحور هر دو با سطح اطمینان ۰/۰۱ تاثیر معنی دار بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشتند و همچینن نتایج تحلیل توصیفی نشان داد که دانش آموزان تحت یادگیری مشارکتی پیشرفت تحصیلی بهتری از دانش آموزانی بودند که تحت یادگیری مغز محورد بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.