مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین شرکت مخابرات استان مازندران سهامی خاص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین شرکت مخابرات استان مازندران سهامی خاص دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین شرکت مخابرات استان مازندران سهامی خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین شرکت مخابرات استان مازندران سهامی خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین شرکت مخابرات استان مازندران سهامی خاص :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق درصدد بررسی عوامل موثر اجتماعی – اقتصادی بر رضایتمندی مشترکین از شرکت مخابرات استان مازندران (سهامی خاص) می باشد. در این پژوهش از روش کمی بصورت پیمایشی جهت جمع آوری و تحلیل اطلاعات استفاده گردید، بطوریکه دوجامعه آماری و دو جمعیت نمونه به ترتیب مشترکین مخابرات و کارکنان شرکت در سطح ۱۵ شهرستان استان مازندران در زمینه عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشترکین مخابراتمی باشد. نتایج حاصل از تحقیق حاکی از آن است که در بخش مشترکین ۱۵۰۰ نفر۵۱/۵درصدمردو۴۸/۵درصد زن در سه بعد رضایت از نحوه رفتار پرسنل، رضایت از خدمات شرکت و رضایت از هزینه خدمات مورد پرسشگری قرار گرفتند.ارزیابی رضایت مشترکین از رفتار و نحوه برخورد کارکنان شرکت مخابرات استان مازندران درحد نسبتاً زیادی بوده است. ۸۴/۸درصد از مشترکین از نحوه برخورد مأمورین مخابرات و۵۱/۸درصد از آنها از نحوه برخورد مأمورین اتفاقات در حد زیاد و خیلی زیاد ابراز رضایت کردند. نتایج بدست آمده در بعد خدمت رسانی نشان می دهد که پاسخگویان چندان از وضعیتقطعی تلفن خود راضی نیستند در بعد رضایت از هزینه خدمات اکثر پاسخگویان معتقدند که این هزینه با توجه به میزان درآمدشان نسبتاً گران است. در کل میزان رضایت مشترکین از شرکت مخابرات استان مازندران در حد متوسط است. نتایج حاصله حاکی از آن است که در سطح فرد، عواملی همچون تعداد دفعات قطعی تلفن با ضریب همبستگی ۰/۲۰۳۲هزینه تلفن با ضریب ۰/۱۱۶- بیشترین تأثیر را بر رضایتمندی مشترکین دارد و از خصوصیات اقتصادی ، اجتماعی و جمعیتی مشترکین تنها سن رابطه معنی دار اما ضعیف با رضایت مشترکین دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.