مدیریت درس و شیوه های نوین یاددهی و یادگیری درمدارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت درس و شیوه های نوین یاددهی و یادگیری درمدارس دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت درس و شیوه های نوین یاددهی و یادگیری درمدارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت درس و شیوه های نوین یاددهی و یادگیری درمدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت درس و شیوه های نوین یاددهی و یادگیری درمدارس :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

مدیریت کلاس درس اولین سطح مدیریت اموزشی است و پایه ی سطح بالاتر مدیریت یعنی مدیریت ساختمان مدیریت ناحیه و مدیریت کل نظام آموزش وپرورش محسوب میشود و درشکل دادن به ساختارآموزش و فرایند تدریس و ساخت شخصیت وروند ذهنی عاطفی آموزش و تربیت دانش آموز نقش اساسی دارد هدف ازاین پژوهش بررسی میزان رابطه ی بین مولفه های مدیریت کلاس درس و جویادگیری بوده است جامعه اماری این پژوهش شامل کلیه معلمان دوره راهنمایی شهر شیراز درسال تحصیلی ۸۸-۸۷ ونمونه اماری شامل ۴۰نفر بود که درطول سال تحصیلی هردویاسه هفته یکبار و درمجموع ۱۲ جلسه مورد مشاهده مستقیم قرارگرفتند ابزارهای جمع اوری داده ها شامل دوچک لیست فهرست واره مشاهده بود که به صورت عینی و مصداقی تهیه شدند یافته های پژوهش نشان داد که ملمان دوره راهمایی شهرشیراز مولفه ی طراحی و سازماندهی رهبری و نظارت را کمی بالاتر از حد متوسط و مولفه های ارزشیابی را پایینتر ازحدمتوسط انجام دادند جویادگیری کلاس نیز بالاتر ازحد متوسط بودها ست نتایج تحقیق نشان داده است که مدیریت کلاس درس با جویادگیری همبستگی مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.