تحلیلی برنقش بازاریابی الکترونیک بررقابت پذیری شرکت بهنوش ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیلی برنقش بازاریابی الکترونیک بررقابت پذیری شرکت بهنوش ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیلی برنقش بازاریابی الکترونیک بررقابت پذیری شرکت بهنوش ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیلی برنقش بازاریابی الکترونیک بررقابت پذیری شرکت بهنوش ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیلی برنقش بازاریابی الکترونیک بررقابت پذیری شرکت بهنوش ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف ازنگارش مقاله حاضر بررسی نقش بازاریابی الکترونیک برتوسعه سهم بازار شرکت بهنوش می باشد برای این پژوهش ازمدل دشامپس بهره گرفته شد که متشکل از۳معیارا صلی شامل استفاده ازاینترنت درارتباط بافعالیتهای مشتری استفاده ازاینترنت درارتباط با کانالهای توزیع و استفاده ازاینترنت دارتباط با تحقیقات بازاریابی و ۱۶زیرمعیار می باشد پرسشنامه ای متشکل از۱۶شاخص مدل طراحی و پس ازتایید روایی آن میان جمعی ازمدیران ومسئولان این سازمان توزیع شد نتایج حاصل ازبکارگیری ازمون همبستگی اسپیرمن بیانگر رابطه مثبت و معنادارمیان بازاریابی الکترونیک و ابعاد آن با توسعه توان رقابتی شرکت بهنوش می باشد درادامه بابکارگیری تکنیک تاپسیس فازی اجزای بازاریابی الکترونیک رتبه بندی شدند که اهمیت متغیر اگاهی ازوضعیت رقبا بیش ازسایرمتغیرها بوده متغیر استفاده ازاطلاعات بازدید کنندگان سایت دراولویت دوم وامکان سفارش online دررتبه سوم جای گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.