بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی برخلاقیت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی برخلاقیت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی برخلاقیت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی برخلاقیت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی برخلاقیت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بناب :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه توسعه نیروی انسانی به عنوانی اصلی ترین مقوله در توسعه همه جانبه مطرح است و دانش آموزان اصلی ترین بخش جامعه هدف این توسعه انسانی محسوب می شوند.و ارزشیابی دانش آموزان بخشی اصلی از فرایند یادگیری یاددهی می باشد و ارزشیابی توصیفی به -عنوان شیوه ای جدید در نظام آموزشی مطرح شده است لذا موضوع تحقیق حاضر بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی برخلاقیت و خودپندارهدانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بنابمی باشد جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی به تعداد ۱۱۱۱ نفر که در مدارس شهرستان بناب در سال تحصیلی ۴۹ ۴۹ مشغول به تحصیل بودند می باشد.که از این تعداد با نمونه گیری – تصادفی از نوع خوشه ای با استفاد از فرمول کوکران ۱۴۱ نفربه عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامهبوده که برای سنجش خلاقیت از پرسشنامه عابدی با ۹بعدو ۶۸ گویه و برای خودپنداره تحصیلی از پرسشنامه خودپنداره پیرز هریس با – ۸بعد و ۸۶ گویه استفاده شده است.. برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از پرسشنامه های جمع آوری شده از روشهای آماری و توصیفی واستنباطی استفاده شده است. بدین ترتیب که برای طبقه بندی، تلخیص و تفسیر داده ها، از آمار توصیفی وپس ازتعیین نرمالبودن داده ها بوسیله آزمون کلموگروف اسمیرنف، در سطح استنباطی برای آزمون فرضیه های تحقیق و تعیین میزان تاثیر ازآزمون – رگرسیون خطی استفاده شده است. نتایج حاصل حاکی ازآن است ارزشیابی توصیفی بر روی خلاقیت و خودپنداره تحصیلی تاثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.