مقایسه عملکرددانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن با دانش آموزان عادی در آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عملکرددانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن با دانش آموزان عادی در آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عملکرددانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن با دانش آموزان عادی در آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عملکرددانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن با دانش آموزان عادی در آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عملکرددانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن با دانش آموزان عادی در آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی عملکرد دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن با دانش اموزان عادی در آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت در شهر شهرکرد انجام شده است.جامعه آماری این پژوهش را دانش آموزان دختر وپسر – دوره ی ابتدایی که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در مدارس شهرکرد مشغول به تحصیل بوده اند وبه مراکز اختلالات یادگیری مراجعه کرده بودندو واجد شرایط اختلال یادگیری خواندن بودند(هوش نرمال یا بالاتر،اخذشرایط اختلال یادگیری) ۳۰ نفر بصورت نمونه در دسترس انتخاب وبا ۳۰ نفر ازهمتایان خود از لحاظ سن،هوش وجنس در آزمون بندرگشتالت مقایسه شدند.ابزار این پژوهش ،آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت بود که از روش نمره گذاری کوپیتزبرای ارزیابی عملکرد -دانش آموزان استفاده شد.نتایج حاصل از آزمون آماری t مستقل نشان داد که کودکان دارای اختلال یادگیری خواندن تصاویر آزمون بندرگشتالت را با خطاهای بیشتری ترسیم می کنند واین تفاوت میزان خطا،در خطاهای تحریف،چرخش وتکرار ازلحاظ آماری معنادار بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.