مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله به شیوهی شناختی رفتاری مایکن بام بر -ادراک حل مسئله دانش آموزان دبیرستان های شبانه روزی با عادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله به شیوهی شناختی رفتاری مایکن بام بر -ادراک حل مسئله دانش آموزان دبیرستان های شبانه روزی با عادی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله به شیوهی شناختی رفتاری مایکن بام بر -ادراک حل مسئله دانش آموزان دبیرستان های شبانه روزی با عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله به شیوهی شناختی رفتاری مایکن بام بر -ادراک حل مسئله دانش آموزان دبیرستان های شبانه روزی با عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله به شیوهی شناختی رفتاری مایکن بام بر -ادراک حل مسئله دانش آموزان دبیرستان های شبانه روزی با عادی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش مهارت های حل مسئله بر ادراک حل مسئله دانش آموزان دبیرستانی و نیز مقایسه تاثیر این آموزش ها در مدارس شبانه روزی با مدارس عادی می باشد. جامعه در این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر مشغول به تحصیل در دبیرستانهای شهرستان باخرز بود که جمعا ۱۱۲۷ نفر بودند. ابتدا از بین مدارس شبانه روزی موجود شهرستان باخرز، دو مدرسه شبانه روزی و دو مدرسه عادی به صورت تصادفی ساده انتخاب شده، و تعداد ۳۰ نفر از دانشآموزان مدارس شبانه روزی و نیز ۳۰ نفر از دانشآموزان مدارس روزانه( ۳۰ نفر) به طور تصادفی به دو گروه آزمایش(دانش آموزان شبانه روزی و عادی) و دو گروه کنترل (هر گروه ۱۵ نفر) تقسیم شدند. سپس گروههای آزمایشبرنامه آموزشهای مهارتهای حل مسئله به شیوه مایکن بام را طی هشت( ۸) جلسه دریافت کردند درحالی که گروههای کنترل هیچ آموزشی دریافت نکردند. در انتها هر چهار گروه در پس آزمون با پرسشنامه مذکور مجددا مورد اندازه گیری قرار گرفتند. تحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی و نیز آمار استنباطی با استفاده از آزمون تحلیل واریانس انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که آموزش مهارت های حل مسئله به روش مایکن بام در افزایش ادراک حل مسئله دانش آموزان موثر می باشد. همچنین تفاوتی بین تاثیر این آموزش ها بر ادراک حل مسئله دانش آموزان مدارس شبانه روزی و مدارس عادی مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.