رابطه ذهنیت فلسفی وکیفیت یادگیری دانشجویان دوره های آموزش مجازی وسنتی دانشگاه پیام نور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ذهنیت فلسفی وکیفیت یادگیری دانشجویان دوره های آموزش مجازی وسنتی دانشگاه پیام نور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ذهنیت فلسفی وکیفیت یادگیری دانشجویان دوره های آموزش مجازی وسنتی دانشگاه پیام نور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ذهنیت فلسفی وکیفیت یادگیری دانشجویان دوره های آموزش مجازی وسنتی دانشگاه پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ذهنیت فلسفی وکیفیت یادگیری دانشجویان دوره های آموزش مجازی وسنتی دانشگاه پیام نور :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
این مقاله با هدف بررسی ذهنیت فلسفی وکیفیت یادگیری آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه های پیام نور نوشته شده است تحقیق از نوع توصیفی و به روش اسنادی و کتابخانه ای در خصوص مقایسه آموزش مجازی با آموزش سنتی انجام شده است . یافته ها از سایر مقلات علمی در این زمینه نشان می دهدکه در مقایسه با دو گروه دانشجوی مجازی وسنتی ،آموزش مجازی یکی از روش های جدید آموزشی است که ضمن ایجاد فرصت های برابر یادگیری برای متقاضیان تحصیل دردانشگاه می توان در شرایط خاص جایگزین روش سنتی نیز باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.