اثردستورالعمل های کانون توجه برتعادل ایستای دانش آموزان پسردارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثردستورالعمل های کانون توجه برتعادل ایستای دانش آموزان پسردارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثردستورالعمل های کانون توجه برتعادل ایستای دانش آموزان پسردارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثردستورالعمل های کانون توجه برتعادل ایستای دانش آموزان پسردارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثردستورالعمل های کانون توجه برتعادل ایستای دانش آموزان پسردارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف ازپژوهش حاضراثردونوع دستورالعمل کانون توجه برتعادل ایستای دانش آموزان پسردارایاختلال بیش فعالی – نقص توجه بود درپژوهش حاضر۲۴دانش اموزپسر پایه های سوم و چهارم ابتدایی شهرستان قوچان شرکت داشتند این کودکان بوسیله پرسشنامه والدین و معلم کانرز شناسایی و دردوگروه دستورالعمل توجه درونی و دستورالعمل توجه بیرونی قرارگرفتند هردوگروه به مدت ۸جسه ۶۰دقیقه ی دریک برنامه حرکتی منتخب تعادلی شرکت داشتند شرکت کنندگان با استفاده ازازمون لک لک بصورت پیش ازمون پس ازمون مورد ارزیابی قرارگرفتند داده های بدست آمده توسط ازمونهای T وابسته , Tمستقل به ترتیب به منظور مقایسه پیش ازمون و پس ازمون درهرگروه و مقایسه گروه ها درسطح معنی داری >0.05تجزیه و تحلیل شد نتایج نشان داد که دردستورالعمل توجه درونی t;1/59 p;0/13 تفاوت معنی داری نشده اس ولی درگروه دستورالعمل توجه بیرونی t;6/74 p;0/0001 تفاوت معنی دری شده است و برتعادل ایستای کودکان داری اختلال بیش فعالی – نقص توجه درمرحله اکتساب موثر بوده است و همچنین اثردستورالعمل توجه درونی t;-2/58 p;0/02 و دستورالعمل توجه بیرونی t;7/71 p;0/0001 درتعادل ایستا درمرحله یادداری نیز معنی داری است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.