بررسی رابطه الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانیشهرداری های مناطق تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانیشهرداری های مناطق تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانیشهرداری های مناطق تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانیشهرداری های مناطق تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانیشهرداری های مناطق تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق " بررسی رابطه الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانی شهرداری مناطق تهران " است . روشمورد استفاده در این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیهکارکنان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران می باشند تشکیل می دهند ازاین جامعه آماری بر اساس فرمول تعیین نمونه کرجسی ومورگان ۸۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید.جهت انتخاب نمونه آماری از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید و جهت جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه ساخته محقق استفاده گردید. برای تعیین پایایی پرسشنامه آلفای کرونباخ برابر ۰/۹۳۳ محاسبه گردید که حاکی از پایایی در سطح مناسب می باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف تکو آزمون رگرسیون به کمک نرم افزار نتایج: نتایج بدست آمده تحقیق نشان Spss . نمونه ای آزمون دوربین و استون استفاده گردیدداد که الگوی یکپارچه استراتژی های بازاریابی با عملکرد سازمانی شهرداری مناطق تهران ارتباط دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.