شناسایی عوامل مؤثر برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای وپیشنهاد راهکارهای اجرایی در آموزشکده سما زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل مؤثر برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای وپیشنهاد راهکارهای اجرایی در آموزشکده سما زاهدان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل مؤثر برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای وپیشنهاد راهکارهای اجرایی در آموزشکده سما زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل مؤثر برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای وپیشنهاد راهکارهای اجرایی در آموزشکده سما زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل مؤثر برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای وپیشنهاد راهکارهای اجرایی در آموزشکده سما زاهدان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تعیین میزان عواملی که برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای تأثیرگذار بوده است. روش انجام این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشجویان کاردانی پسر و دختر ۸ رشته آموزشکده فنی سما واحد زاهدانتشکیل میدهد که تعداد آنها تقریباً ۰۷۷ نفر می باشدکه حجم نمونه بر اساس جدول مورگان ۰۵۷ نفر تعیین شد که با روش طبقه ای-تصادفی انتخاب شدند. جهت سنجش عوامل مؤثر برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید. جهت تعیین پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرون باخ استفاده شد که بر این اساس ضریب پایایی پرسشنامه ۰/۸۰۳ به دست آمد. دادههای بهدستآمده با استفاده از شاخصهای آماری نظیر میانگین، درصد، انحراف معیار و آزمون متناسب با دادهها همچون آزمون تی تک گروهی، تی مستقل و آزمون تحلیل واریانس یکطرفه مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که تجربه و مهارت اساتید، محتوای آموزشی، نیروی انسانی متعهد و متخصص، خلاقیت مدیران مراکز آموزشهای فنی و حرفهای در افزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای مؤثر بوده، اما استفاده از فناوریهای نوین آموزشی تا حدودی برافزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای تأثیرگذار است. همچنین نگرشپاسخگویان پسر و دختر در مورد تأثیر تجربه و مهارت، محتوای آموزشی، خلاقیت مدیران، فناوریهای نوین، در افزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای یکسان است و فقط در مورد نیروی انسانی تفاوت معناداری وجود دارد. نگرش پاسخگویان با توجه به رشته تحصیلی در ارتباط با تأثیر تجربه و مهارت، محتوای آموزشی، نیروی انسانی، خلاقیت مدیران، فناوریهای نوین در افزایش کارایی آموزشهای فنی و حرفهای یکسان نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.