رویکردی نو به ویژگیهای حرفهای و توانمندسازی معلمان با توجه به استانداردهای روز دنیا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رویکردی نو به ویژگیهای حرفهای و توانمندسازی معلمان با توجه به استانداردهای روز دنیا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رویکردی نو به ویژگیهای حرفهای و توانمندسازی معلمان با توجه به استانداردهای روز دنیا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکردی نو به ویژگیهای حرفهای و توانمندسازی معلمان با توجه به استانداردهای روز دنیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رویکردی نو به ویژگیهای حرفهای و توانمندسازی معلمان با توجه به استانداردهای روز دنیا :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
مفهوم ارتقای حرفه ای معلمان ازاواسط قرن بیستم و با ضرورت یافتن اجرای اصلاحات درنظامهای آموزشی پدیدار شده است درشکل گیری این مفهوم یافته های پژوهشی و بررسی مقایسه ای نظام های اموزشی تاثیرزیادی داشته است زیرا مطالعات و پژوهش ها نشان میدهد که معلم درانجام اصلاحات اموزشی نقش دوسویه ای دارد ازیک سو موضوع اصلاحات و ازسوی دیگر عامل اصلاحات اموزشی محسوب میشود این درحالیست که ۷۵درصد ازموزشهای تربیت معلم به اطلاعات عمومی و نظری مربوط است و تنها ۲۵درصد به چگونه یاددادن اختصاص یافته و زمان کمتری برای اموزش مهارتها و توانایی های حرفه ای درنظر گرفته شده است باتوجه به مباحث پیش گفته ضرورت نگاهی تطبیقی به فرایند حرفه ای شدن و توانمندسازی معلمان و ازسویی به کارگیری عملی و نظری این علم مطابقت یافته با کشورهای پیشروی جهان دراین زمینه به خوبی احساس میشود ازاین رو درپژوهش حاضر ضمن کنکاشی جامع و تاریخی درسیرومراحل و فرایند پیشرفت اموزشهای حرفه ای و توانمندسازی معلمان دراقصی نقاط جهان به ارایه راه کارهای عملی تطبیق یافته باتوجه به شرایط بومی و فرهنگ و کارکردهای خاص نظام تربیت معلم درکشور پرداخته میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.