بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

موضوع کیفیت زندگی کاری و رابطه آن به مدیریت ارتباط با مشتری از مقوله های مهم و حیاتی در سازمان های امروزی است. می توان این گونه بیان نمود که سازمان ها به عنوان موجودات پویا در محیط متولد می شوند و با فراهم شدن امکانات لازم رشد و توسعه می یابند؛ آن ها از طریق ارائه محصولات و خدمات ارزنده باعث تأمین نیازهای محیطی و تسهیل گر فرآیند رشد و شکوفایی جامعه می شوند. افزایش مدیریت ارتباط با مشتری یک اقدام تک بعدی نیست، بلکه کاری مستمر است. اجرای یک راهبرد موفق CRM در یک سازمان به سه عامل کلیدی (آموزش کارکنان سازمان، بازنگری فرآیندها و طراحی فرآیندهای جدید و بکارگیری فناوری نوین) بستگی دارد. نیروی انسانی شاغل در سازمان باقابلیت ها و توانمندی های بالقوه خود چنانچه به خوبی موردتوجه قرار گیرد، نقش مهم و حساسی را در راستای رضایت مندی مشتری از سازمان ایفا خواهد نمود. در این مسیر استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف بهبود کیفیت زندگی کاری می تواند مفید واقع شود. در این پژوهش به دنبال بررسی رابطه میان کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری می باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.