شبیه سازی پویایی ترافیک بر اساس تابع چگالی ترافیک برای یک گرفتگی بزرگراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک به طول ۹Km


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی پویایی ترافیک بر اساس تابع چگالی ترافیک برای یک گرفتگی بزرگراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک به طول ۹Km دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی پویایی ترافیک بر اساس تابع چگالی ترافیک برای یک گرفتگی بزرگراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک به طول ۹Km  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی پویایی ترافیک بر اساس تابع چگالی ترافیک برای یک گرفتگی بزرگراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک به طول ۹Km،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی پویایی ترافیک بر اساس تابع چگالی ترافیک برای یک گرفتگی بزرگراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک به طول ۹Km :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این تحقیق در راستای شبیه سازی پویایی ترافیک در یک گرفتگی در بزرگراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک به طول ۹ کیلومترپرداخته شده است و در آن از مدل تک لاین ماکروسکوپی برای شبیه سازی سناریوی ترافیک استفاده شد. در این مدل شرایط اولیه، شرایط مرزی و جریان ترافیک در داخل فرعی ها با استفاده از اندازه گیری داده های ترافیکی محاسبه گردیده است. شروع شبیه سازی به گونه ای انتخاب شد که وضعیت بدون ترافیک نشان داده شود. شرایط مرزی در بخشهای Q79 و Q89 ازطریق تجهیزات نصب شده در این دو بخش اندازه گیری شد. از روش Hilliges برای حل معادلات دینامیکی مدل تک لاینه استفاده گردید. پارامترهای گسسته سازی زمانی و مکانی بسته به دقت مورد نیاز و پایداری روش تعیین شدند. برای سناریوی مد نظرتابع تعادلی سرعت چگالی و زمان تطبیق مهمترین پارامترها در مدلسازی تک لاین، با تابع سرعت – چگالی Hilliges انتخاب گردیدکه این تابع توسط ۸ پارامتر معین می شود. پارامترهای اساسی و مهم سرعت و چگالی حداکثر می باشند. زمان تطبیق = ۲sec نیز با سعی و خطا مشخص شد. سرعت های اندازه گیری شده و شبیه سازی شده را در بخشهای Q86-Q89 نشان داد که بین نتایج حاصل از شبیه سازی با نتایج حاصل از اندازه گیری مستقیم تفاوت زیادی وجود ندارد. همچنین چگالی های متناظر را در بخش های Q86 -Q89 نشان داد که چگالی اندازه گرفته از داده های محلی با چگالی محاسبه شده از شبیه سازی متفاوت می باشد. دلیل اصلی تفاوت این است که هنگامی که سرعت یا چگالی پایین باشد، چگالی های محاسبه شده متناظر با داده های فوق با واقعیت تفاوت داشته و قابل اعتماد نمی باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.