بررسی عددی موقعیت و رینولدز جت ورودی بر میزان استهلاک انرژی در اتاقک اتلاف با استفاده از نرم افزار Flow 3D


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی موقعیت و رینولدز جت ورودی بر میزان استهلاک انرژی در اتاقک اتلاف با استفاده از نرم افزار Flow 3D دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی موقعیت و رینولدز جت ورودی بر میزان استهلاک انرژی در اتاقک اتلاف با استفاده از نرم افزار Flow 3D  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی موقعیت و رینولدز جت ورودی بر میزان استهلاک انرژی در اتاقک اتلاف با استفاده از نرم افزار Flow 3D،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی موقعیت و رینولدز جت ورودی بر میزان استهلاک انرژی در اتاقک اتلاف با استفاده از نرم افزار Flow 3D :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

جتهای برخوردی در بسیاری ازکاربردهای صنعتی و عمرانی مورد استفاده قرارمی گیرند. از جمله این کاربردها می توان به استفاده از این نوع جتها برای خنک کننده ها و کاهش انرژی جریان در انتقال از سطوح بالایی به سطوح پایینی در شبکه های انتقال آب و فاضلاب نام برد. در این تحقیق به بررسی اثر موقعیت جت ورودی در اتاقک اتلاف، اثر عدد رینولدز جریان ورودی به ازای قطر ورودی ثابت و مدل های آشفتگی مختلف برای انتخاب بهترین مدل آشفتگی پرداخته شده است. برای شبیه سازی مدل از نرم افزار Flow-3D استفاده شد. این کار برای ۳ حالت مختلف حل -k و RNG و LES نیز انجام شد که مدل RNG نزدیکترین نتایج را نسبت به داده های آزمایشگاهی نشان داد و برای بررسی سایر حالت های آزمایشگاهی از این مدل آشفتگی استفاده شد.در ادامه برای بررسی عدد رینولدز جت در محدوده رینولدز بررسی شده توسط کامینو دبی های مختلفی به عنوان دبی ورودی اتاقک اتلاف در نظر گرفته شد. در این حالت نیز با مقایسه نتایج آزمایشگاهی با نتایج کامینو پارامتر به عنوان ضریب تصحیح کننده نتایج اعمال گردید. در ادامه اثر موقعیت جت ورودی به اتاقک اتلاف بر روی پارامترهای سرعت جت در محور جت انرژی جنبشی آشفتگی و نیز میزان اتلاف انرژی بررسی شد. بدین صورت که جت ورودی به اتاقک اتلاف در ۶ موقعیت مختلف قرار گرفته شده است. همچنین با استفاده از خروجی های نرم افزار برای پارامترهای انرژی جنبشی و میزان اتلاف نتایج تجزیه و تحلیل گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.