بررسی آمیخته های بازاریابی از منظر اسلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آمیخته های بازاریابی از منظر اسلام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آمیخته های بازاریابی از منظر اسلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آمیخته های بازاریابی از منظر اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آمیخته های بازاریابی از منظر اسلام :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

اسلام کاملترین دین خداوند است بنابراین تأثیر آموزه های اخلاقی اسلام باید در فعالیت و مسلمان از همه جنبه ها مشاهدهشود ازجمله جنبه های اقتصادی اعم از تجارت و بازاریابی باید در چارچوب اصول و تعالیم اسلامی قرار گیرند آمیخته هایبازاریابی از جمله های موضوع هایی است که نیاز به تحقیق و تبیین در سطح گسترده دارد. و بازاریابان جهت رسیدن به سطحرضایت مشتری باید ابعاد اسلامی آن را وارد بازاریابی نمایند با توجه به افزایش بازاریابی در سطح کشور و استفاده از روش هایگوناگون بازاریابی در این مقاله سعی بر آن شده تا آمیخته های بازاریابی از منظر اسلام بررسی شود. جهت دستیابی به این مهمبا استفاده از روش کتابخانه ای و بامطالعه سیره پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) و با توجه به آیات قرآن کریم ارزش هایمطرح درآمیخته های بازاریابی که شامل محصول، قیمت گذاری، پیش برد و توزیع استخراج شده تا با معرفی آنها مساعدتی درسیاست گذاری های مربوط به آمیخته بازاریابی فراهم گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.