تاثیرگذاری بازارگرایی مزیت محصول و کارایی راه اندازی بر عملکرد محصول جدید عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرگذاری بازارگرایی مزیت محصول و کارایی راه اندازی بر عملکرد محصول جدید عملکرد سازمانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرگذاری بازارگرایی مزیت محصول و کارایی راه اندازی بر عملکرد محصول جدید عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرگذاری بازارگرایی مزیت محصول و کارایی راه اندازی بر عملکرد محصول جدید عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرگذاری بازارگرایی مزیت محصول و کارایی راه اندازی بر عملکرد محصول جدید عملکرد سازمانی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

باتوجه به توسعه و عرضه محصولات جدید به بازار اخیرا برخی از دانش پژوهان بر این باورند که فرهنگ بازارگرایی حداقل در بخشهایی از بازار منجر به عملکرد بالاتر می شود برخی دیگر در تایید این نظر گفته اند که یک فرهنگ بازار گر؛ باعث ارتقای نوآوری سازمانی و موفقیت محصول جدید می شود که هر دو آنها نیز باعث بهبود عملکرد سازمانی می گردند. همچنین بر کارایی راه اندازی تمرکز می کنیم زیرا مرحله راهاندازی در واقع هزنیه دار و پر ریسک ترین بخش فرایند توسعه محصول جدید است. یکی از نتایج مهم مطالعه ما این است که تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی از طریق اثرات بازارگرایی بر مزیت محصول و کارایی راه اندازی به آن دو منتقل شده و سپس از طریق اثرات زمیت محصول و کارایی تاکتیکهای راه اندازی بر عملکرد محصول جدید به آن منتقل می شود و در نهایت نیز از طریق اثر عملکرد محصول جدید بر عملکرد سازمانی به آن منتقل می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.