مقایسه ی سبک های یادگیری دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ی سبک های یادگیری دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ی سبک های یادگیری دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی سبک های یادگیری دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ی سبک های یادگیری دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف مقایسه ی سبک های یادگیری دانش آموزان پسریک زبانه و دوزبانه پایه سوم دبیرستان در شهرهای شیراز و تبریزانجام گردید در این پژوهش، ۳۶۷ نفر از بین ۸۶۸۲ دانش آموز از دورشته ی ریاضی- فیزیک و علوم انسانی، به روش نمونه گیری تصادفیخوشه ای انتخاب شدند و به آزمون سبک یادگیری کلب با ضریب پایایی (CE؛ ۰/۶۴؛ RO؛ ۰/۶۷؛ AC؛ ۰/۶۴؛ AC؛ ۰/۶۸) پاسخ گفتند. روش پژوهش، علی – مقایسه ای و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی (آزمون تی مستقل) استفاده شد که نتایج زیر بدست آمد: ۱- سبک یادگیری دانش آموزان یک زبانه در رشته ی علوم انسانی، جذب کننده و ریاضی فیزیک، جذب کننده وهمگرا بود. سبک یادگیری دانش آموزان دوزبانه در رشته ی علوم انسانی جذب کننده و در ریاضی- فیزیک، همگرا بود ۲- بین سبک های یادگیری دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه در سبک واگرا تفاوت معنی دار وجود دارد. ولی در سبک های جذب کننده، همگرا و انطباق یابنده تفاوت معنی داری وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.