رابطه بین سبک های شناختی و ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشدعلوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سبک های شناختی و ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشدعلوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سبک های شناختی و ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشدعلوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبک های شناختی و ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشدعلوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سبک های شناختی و ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشدعلوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین سبک های شناختی وابسته ونابسته به زمینه و ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی دردانشجویان بود. جامعه آماری این پژوهشف کلیه دانشجویانکارشناسی ارشد علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن کهدر نیمسال اول ۹۳-۱۳۹۲مشغول به تحصیل بودند که از بین آنها نمونه ای به حجم ۳۰۰ نفر (۱۵۰ دختر، ۱۵۰ پسیر با روش نمونهگیری تصادتی خوشه ای انتخاب شدند و به پرسش نامه ها پاسخدادند. در این پژوهش جحت جمع آوری داده ها از آزمون اشکالنهفته گروهی ویتکین (۱۹۷۱) و پرسشنامه پنج عامل بزرگشخصیت نئو (مک کری و کاستا، ۱۹۸۵) استفاده شد. تحلیل نتایجنشان داد که ویژگی های شخصیتی و سبک های شناختی باپیشرفت تحصیلی رابطه معنادار دارند. همچنین نتایج یافته ها نشانداد از ویژگی های شخصیتی، متغیرهای نوروزگرایی و بیرون گراییرابطه منفی با پیشرفت تحصیلی و متغیرهای سازگاری و وظیفهشناسی رابطه مثبت و معناداری با پیشرفت تحصیلی دارند. اما دراین ارتباط، متغیر گشودگی به تجربه رابطه معناداری با پیشرفتتحصیلی نشان نداد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.