رابطه امید ، خوش بینی و منبع کنترل با خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه امید ، خوش بینی و منبع کنترل با خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ارومیه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه امید ، خوش بینی و منبع کنترل با خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه امید ، خوش بینی و منبع کنترل با خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه امید ، خوش بینی و منبع کنترل با خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بدیهی است تصور افراد در مورد درجه کنترل بر روی رویدادهایزندگی و امید (نوع انگیزش) و خوش بینی (برداشت های خاص)در عرصه زندگی متفاوت می باشد. آنچه که موجب تجلی اهمیتموضوع می گردد، چگونگی تأثیر نگرش و باورهای افراد درخودکارآمدی آنان است. به عبارتی این سوال مطرح می شود کهتانیر پذیری خود کارآمدی از امید، خوش بینی و منبع کنترلچگونه است. پژو ش حاضر این موضوع را در بین دانش آموزان دوره متوسطهبعتوان جامعه آماری که طیف عمده ای از جامعه را تشکیل می دهند،مورد کنکاش قرار داده و با این فرض که بین امید، خوش بینی ومنبع کنترل با خودکارآمدی رابطه وجود دارد. تأثیر متغیرهای فوق بر روی خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه مورد ارزیابی قرار گرفت. این مطالعه توصیفی به شیوه نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای با استفاده از پرسشنامه های مقیاس امید اسنایدر (HS)، جهت مندی زندگی شینر، خودکنترلی جولیان رائر و خودکارآمدی عمومی شرر صورت پذیرفته است. تجزیه و تحلیل داده ها با بهره گیری از آزمون آماری همبستگی پیرسون در سطح معنادار ۰/۰۵ بیانگر این نکته است. رابطه بین امید، خوش بینی، و منبع کنترل درونی با خودکارآمدی دانش آموزان از نوع همبستگی مثبت معنادار می باشد. همچنین مشخص گردید بین منبع کنترا بیرونی و خودکارآمدی دانش آموزان همبستگی منفی معنادار حاکم می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.