تأثیر روش اجتماع پژوهشی بر نظم جویی شناختی هیجانی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر روش اجتماع پژوهشی بر نظم جویی شناختی هیجانی دانش آموزان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر روش اجتماع پژوهشی بر نظم جویی شناختی هیجانی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر روش اجتماع پژوهشی بر نظم جویی شناختی هیجانی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر روش اجتماع پژوهشی بر نظم جویی شناختی هیجانی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تأثیر روش اجتماع پژوهشی برنظم جویی شناختی هیجانی دانش آموزان ابتدایی انجام شد. جامعهآماری شامل کلیه دانش آموزان ابتدایی سال ششم از شهرستانرزندیه بود که نمونه ای با روش خوشه ای تصادفی انتخاب شد ،سپس به طور تصادفی یک کلاس در گروه گواه و کلاس دیگر درگروه آزمایش قرار گرفته و پرسشنامه نظم جویی شناخنی هیجانیگارنفسکی ، کرایج و اسپینهاون (۲۰۰۱)، توسط دانش آموزان هردو گروه تکمیل شد. در این پژوهش گروه آزمایش در ۱۰ جلسه ۴۵دقیقه ای در معرض برنامه آموزشی به روش اجتماع پژوهشی قرارگرفت و در نهایت پس آزمون اجراشد. نتایج تحلیل داده ها نشانداد که آموزش روش اجتماع پژوهشی بر نظم جویی شناختیهیجانی تأثیر معناداری داشت. هم چنین این روش بر مؤلفه هایملامت خویش، پذیرش، نشخوارگری، تمرکزمجدد مثبت، تمرکز بربرنامه ریزی، ارزیابی مجدد، دیدگاه گیری، فاجعه سازی و ملامتدیگران نیز تأثیر معناداری داشت. روش اجتماع پژوهی، راهبردهایمثبت نظم جویی شناختی هیجانی را افزایش و راهبردهای منفیاین متغیر را کاهش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.