تأثیر برنامه آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دیرآموز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر برنامه آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دیرآموز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر برنامه آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دیرآموز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر برنامه آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دیرآموز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر برنامه آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دیرآموز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف: این پژوهش کاربردی به منظور بررسی میزان تاثیربرنامهآموزش مستقیم بربهبود عملکرد ریاضی برای دانش آموزان دیرآموزدبستان انجام شد. روش: این بررسی آزمایشی از نوع پیش آزمون وپس آزمون باگروه کنترل است. نمونه پژوهش مورد مطالعه آنشامل کلیه دانش آموزان دیرآموز دبستان روستای ماخونیکمی باشد. روش نمونه گیری به صورت در دسترس بود که ۲۰ نفر ازدانش آموزانی ک براساس تشخیص قبل از مدرس دیرآموز نامیدهشده انتخاب شده و به دوگروه ۱۰ نفره آزمایش وکنترل تقسیمشدند. نتایج بااستفاده از آزمون های آماری، تحلیل کواریانس، نمره tزوجی و t افزوده مورد بررسی قرار گرفت. یافت ها: نتایج پژوهش نشان داد که تفاوت نمره های پیش آزمون و پس آزمون دوگروهآزمایش و کنترل معنی دار است. بنابراین نتایج به دست آمده حاکیاز تایید فرضی پژوهش مبنی برتاثیر آموزش مستقیم در عملکردریاضی می باشد. نتیجه گیری: با انجام برنامه آموزش مستقیم درتدریس ریاضی برای آموزش کودکان دیرآموزمی توان نتایج بهتریدریافت کرد و نتایج پژوهش حاضر اثربخشی این روش را نشانمی دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.