تاثیر تکالیف تعاملی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر تکالیف تعاملی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر تکالیف تعاملی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تکالیف تعاملی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر تکالیف تعاملی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر با هدف افزایش مهارت یادگیری زبان انگلیسیدانش آموزان دوره راهنمایی صورت گرفت. این تحقیق بااستفاده از روش آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون باگروه کنترل و نمونه آماری تحقیق ۶۱ نفر از دانش آموزان پایهدوم راهنمایی پسرانه یکی از مدارس شهرستان کرج می باشدکه نمونه آزمایشی به گروه های ۵ نفره تقسیم شدند. گروهآزمایش ۶ هفته تحت آموزش به کمک تکالیف تعاملی قرارگرفتند. سوالات پیش آزمون با ضریب دشواری ۶۸.۵ % و از سطح تشخیص ۱.۲۵ و سوالات پس آزمون از ضریب دشواری ۶۹% سطح تشخیص ۲.۶۵ برخوردار بود که روایی درونی تحقیق ما را تایید می کند. و همچنین پایایی تحقیق حاضر بر اساس آلفایکرونباخ برابر با ۸۹% می باشد. براساس نتایج تحقیق میانگیننمره پس آزمون گروه آزمایش با افزایش نسبت به پیش آزموناز ۱۳/۳۸ به ۱۵/۳۲ رسید و آزمون t نشان داد که تکالیف تعاملی، مهارت یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان دوره راهنمایی را افزایش می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.