ت اثیر مهارت های حرفه ای معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان بابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ت اثیر مهارت های حرفه ای معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان بابل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ت اثیر مهارت های حرفه ای معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان بابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ت اثیر مهارت های حرفه ای معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان بابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ت اثیر مهارت های حرفه ای معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهرستان بابل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

معلم حرفه ای به عنوان یکی از عناصر مهم نظام آموزشی در کارآمدینظام تعلیم و تربیت جامعه نقش تعیین کنندهای دارد. از این رو درجوامع مختلف به گزینش، تربیت و نگهداری معلمان توجه ویژه ایمی شود. هدف: این پژوهش به منظور بررسی تأثیر مهارت های حرفه ایمعلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان بابلانجام شد. روش: روش تحقیق توصیفی از نوع زمینه یابی، جامعه آماریکلیه معلمان شاغل به تدریس در مدارس ابتدایی شهرستان بابل درسال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ که تعداد آنها ۱۳۱۶ نفر می باشد. نمونه آماری ۲۹۷ نفر که به روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی با استفاده ازجدول کرجسی- مورگان تعیین گردید. ابزار تحقیق پرسشنامه محققساخته بسته پاسخ براساس طرح لیکرت می باشد، روایی آن توسط افرادذیصلاح این حوزه تأیید و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ و نرم افزار Spss تحلیل و ضریب اعتبار (=۰/۸۲) به دست آمد. درتجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون خی دو (مجذور کای دو متغیره)استفاده شد. یافته: نتایج نشان داد که طراحی و اجرای طرح درسروزانه، به کارگیری روشهای تدریس فعال، استفاده از ابزار و وسایلدیداری و شنیداری، اجرای ارزشیابی توصیفی و برقراری ارتباط موثرمعلم با فراگیران در فرآیند یاددهی- یادگیری بر پیشرفت تحصیلیدانش آموزان دوره ابتدایی در حد زیاد موثر است. نتیجه گیری: آگاهیمعلمان از عوامل مؤثر روابط با دانش آموزان، اجرای صحیح ارزشیابیتوصیفی، استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری، روش های تدریسفعال و طرح درس روزانه مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.