پیش بینی سلامت روان بر اساس خودکارآمدی و مهارتهای زندگی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیه چشمه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی سلامت روان بر اساس خودکارآمدی و مهارتهای زندگی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیه چشمه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی سلامت روان بر اساس خودکارآمدی و مهارتهای زندگی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیه چشمه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی سلامت روان بر اساس خودکارآمدی و مهارتهای زندگی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیه چشمه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی سلامت روان بر اساس خودکارآمدی و مهارتهای زندگی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیه چشمه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، پیش بینی سلامت روان بر اساس خودکارآمدیو مهارتهای زندگی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیهچشمه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ می باشد. پژوهش این از نظر هدف، کاربردی، و از نظر روش به شیوه همبستگی است. جامعهآماری این پژوهش، دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر سیه چشم در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳، به تعداد ۸۰۸ نفر می باشند. برای نمونه گیری، از روش نمونه گیری تصادفی– طبقه ای استفاده شده است و برای تعیین حجم نمونه، از جدول تعیین حجم نمونهمورگان استفاده شده است که تعداد نمونه ۲۶۱ نفر می باشد. برا یگردآوری داده های مربوط به نمونه آماری از پرسشنامه های (خودکارآمدی تحصیلی (اون و فرانمن، ۱۹۹۸)، سلامت عمومیگلدبرگ و هیلر (۱۹۷۹) و مهارت های زندگی (ساعتچی و همکاران،۱۳۸۹)) استفاده شده است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش-های آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. نتا یج حاصل ازاین پژوهش نشان داد که وضعیت سلامت روانی، خودکارآمد ی ومهارت های زندگی دانش آموزان در حد مطلوبی قرار دارد. نتایجبررسی رابط بین سلامت روانی و مهارتهای زندگی و سلامت روانیو خودکارآمدی دانش آموزان نشان داد که بین سلامت روانی ومهارتهای زندگی و مولفه های مهارت های زندگی و سلامت روانیو خودکارآمدی دانش آموزان رابطه مثبت و مستقیمی وجود دارد.همچنین، بررسی متغیرهای خودکارآمدی و مهارت های زندگی برایپیش بینی سلامت روانی دانش آموزان نشان داد که مولفه مهارتمربوط به روابط بین فردی از متغیر مهارتهای زندگی پیش بینی داشته که این مؤلفه توانسته ۰/۰۳۰ درصد تغییرات سلامتی روانی دانش آموزان را تبیین می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.