بررسی نقش کلاس های ضمن خدمت و کارگاهی در اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره ی اول متوسطه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش کلاس های ضمن خدمت و کارگاهی در اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره ی اول متوسطه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش کلاس های ضمن خدمت و کارگاهی در اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره ی اول متوسطه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش کلاس های ضمن خدمت و کارگاهی در اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره ی اول متوسطه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش کلاس های ضمن خدمت و کارگاهی در اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره ی اول متوسطه) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

معلمان نقطه آغاز و عنصر اصلی هرتحولی در نظام آموزش وپرورشمحسوب می شوند؛ پس برای اینکه بتوانند وظایف حرفه ای، تخصصی وتربیتی خود را بهتر انجام دهند، لازم است پیوسته امکان بهره مندیآنها از آموزش های جدید و مهارت های تازه فراهم شود. بنابراینضرورت دارد برنامه ریزان و سیاست گذاران آموزشی، به نحومطلوب ،زمینه ارتقای علمی و تخصصی و کسب مهارت های جدید را برایمعلمان آماده نماید. این پژوهش باهدف بررسی نقش کلاس هایضمن خدمت و کارگاهی در اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره یاول متوسطه)انجام شده است. روش پژوهش، رویکرد آمیخته-اکتشافیبا دو مرحله متوالی است؛ مرحله ۱ (کیفی) روش پدیدارشناسی ومرحله ۲ (کمی) روش پیمایشی. داده های پژوهش با دو ابزارگردآوری شدند؛ ابزار فاز کیفی: پروتکل مصاحبه و ابزار فاز کمی :پرسشنامه محقق ساخته. در فاز کیفی جامعه ی پژوهش معلماندوره ی اول متوسطه، شهر کرج، استان البرز بودند که از طریقنمونه گیری هدفمند ملاک محور، تعداد ۱۵ نفر با رعایت اصل اشباعنظری از طریق مصواحبه ی نیمه ساختارمند در پژوهش شرکتداشتند. داده ها به روش کولیزی و با استفاده از نرم افزار مکس -کیودی ۱۰ تحلیل شدند. روایی و پایایی داده ها با رعایت چهار معیارمقبولیت، قابلیت اعتماد، تأیید پذیری، انتقال پذیری تأمین شد. درفاز کمی نیز تعداد ۱۲۳ نفر از معلمان با استفاده از جدول مورگانبه صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. برای روایی ابزار از رواییصوری ومحتوایی از دیدگاه متخصصان و استناد به یافته های فازکیفی و برای پایایی پژوهش از ضریب آلفای کرونباخ که۹۵% محاسبه شد .داده ها به وسیله آزمون آماری رگرسیون یک متغیرهبررسی شد. یافته های پژوهش حاکی از آن است که چگونگیبرگزاری دوره های ضمن خدمت معلمان برنامه درسی جدیدکاروفناوری و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به اهمیت آن نیاز بهبازنگری دارد تا آنچه در برنامه درسی کاروفناوری مورد بی مهریقرارگرفته است از طریق افزایش آگاهی علمی و عملی معلمان وکاربرد این حوزه در فعالیت های روزمره زندگی دانش آموزان اهمیتخود را بازیابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.