بررسی رابطه خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی با مشکل انگیزشی تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری در معلمان شهرستان پیرانشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی با مشکل انگیزشی تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری در معلمان شهرستان پیرانشهر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی با مشکل انگیزشی تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری در معلمان شهرستان پیرانشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی با مشکل انگیزشی تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری در معلمان شهرستان پیرانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی با مشکل انگیزشی تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری در معلمان شهرستان پیرانشهر :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مقدمه: تعلل ورزی مسئله ای شایع و رایج مربوط به مشکلات خود تنظیمی است که به شکل تأخیر انداختن شروع و تکمیل وظایف ضروری نشان داده می شود. هدف :هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی با تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری درمعلمان شهرستان ویرانشهر است.روش: جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی معلمان شاغل درشهرستان پیرانشهر است حجم جامعه ۱۵۴۰ نفر بود که از اینتعداد ۶۱۵ نفر زن و ۹۲۵ نفر مرد بودند . نمونه پژوهش به صورت تصادفی و با استفاده از فرمول کوکران ۲۷۱ نفر مرد و ۲۳۶ زنانتخاب شدند.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های مقیاس ارزیابی تعلل ورزی رفتاری (GPS)، مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تصمیم گیری (DPS)، پرسشنامه توانمندسازی روانشناختی و مقیاس خودکارآمدی عمومی استفاده شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از ماتریس همبستگی و آزمون رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها و نتایج: یافته ها حاکی از این است که توانمندسازی وخودکارآمدی و شادکامی توام با هم پیش بینی کننده متغیر تعللورزی می باشند همچنین خودکارآمدی شادکامی وتوانمندسازی توام باهم وپیش بینی کننده متغیر تصمیم گیری می باشند. در تبییناین یافته ها می توان گفت که ایجاد محیط های کاری که کارکنان در آن شایستگی بدست می آورند دانش ومهارت خود را افزایش داده وپایگاه حرفه ای خود را بهبود می بخشند و باور دارند که ظرفیت به کارگیری روشها و راهبردهایی را دارند که بهره وری و رضایت راافزایش می دهد باعث توانمندی خود کار آمدی ورضایت شغلی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.