بررسی رابطه بین نگرش به تغییر و عملکرد معلمان دبیرستانها و هنرستانهای شهرستان بهبهان و مقایسه بین دو گروه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین نگرش به تغییر و عملکرد معلمان دبیرستانها و هنرستانهای شهرستان بهبهان و مقایسه بین دو گروه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نگرش به تغییر و عملکرد معلمان دبیرستانها و هنرستانهای شهرستان بهبهان و مقایسه بین دو گروه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نگرش به تغییر و عملکرد معلمان دبیرستانها و هنرستانهای شهرستان بهبهان و مقایسه بین دو گروه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نگرش به تغییر و عملکرد معلمان دبیرستانها و هنرستانهای شهرستان بهبهان و مقایسه بین دو گروه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین نگرش به تغییر و عملکردآموزشی معلمان در دبیرستانها و هنرستان های شهرستان بهبهان ومقایسه بین این دو گروه می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصفییهمبستگی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دبیران متوسطه و دانشآموزان و هنر آموزان هنرستانها و هنرجویان می باشد که از میان آنهابه روش تصادفی ساده از هر گروه ۰۶ نفر انتخاب شدند. جمع آوریاطلاعات با استفاده از ۲ پرسشنامه نگرش به تغییر سازمانی با ۱۸ گویهو ضریب آلفای کرونباخ ۰.۷۳۹ و پرسشنام عملکرد آموزشی معلمان با۳۰ گویه و ضریب آلفای کرونباخ ۰.۹۷۱ انجام شد. برای تجزیه وتحلیلداده ها از آماره های توصیفی (شامل میانگین –انحراف معیار – فراوانیآزمودنی ها –حداقل نمره و حداکثر نمره) و آمار استنباطی (شاملضریب همبستگی پیرسون- آزمون F و آزمون t گروه های مستقل) استفاده شد. بر اساس نتایج این پژوهش بین نگرش به تغییر و عملکردآموزشی هنر آموزان در هنرستان ها در سطح ۰.۰۱ رابطه معناداری ومستقیمی وجود دارد (r=0/877) ولی در دبیرستان ها رابطه معناداری وجود ندارد (sig=0/094 که بزرگ تر از ۰/۰۵ می باشد). همچنین میان نگرش به تغییر دبیران متوسطه و هنرآموزان هنرستان ها تفاوت معناداری وجود ندارد (sig=0/906) و بین عملکرد آموزشی دبیران متوسط و هنر آموزان هنرستان ها تفاوت معناداری وجود دارد (sig=0/002). بنابراین برنامه ریزی جهت آموزش های ضمن خدمت برای بهبود عملکرد دبیران متوسط توصیه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.