اثر بخشی آموزش حل مسئله از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانهای شیراز در درس ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش حل مسئله از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانهای شیراز در درس ریاضی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش حل مسئله از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانهای شیراز در درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش حل مسئله از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانهای شیراز در درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش حل مسئله از طریق راهبرد یاددهی – یادگیری نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانهای شیراز در درس ریاضی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف اثربخشی آموزش حل مسئله از طریق راهبردیاددهی- یادگیری نقش مفهومی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزانپسردبیرستانهای شیراز در درس ریاضی انجام شد روش پژوهش ازنوع آزمایش با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه گواه بود وجامعه پژوهش کلی دانش آموزان پسر پایه دوم دبیرستان شیراز درسال ۹۴-۹۳ بود که از میان آنها با روش نمونه گیری خوشه ای،چند مرحله ای تعداد ۳۰ نفر انتخاب و به طور تصادفی در دو گروهآزمایش و گواه جایگزین شدند ابزار پژوهش پرسشنام حل مسئلههپنر و پترسون وتجزیه وتحلیل داده ها از روش کوواریانس تحلیلانجام شدند. یافته های پژوهش نشان داد آموزش حل مساله از طریقیاددهی- یادگیری نقش مفهومی در مقایس با شیوه قبلی در درسریاضی موثرتربوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.