نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش، به بررسی نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط پرداخته شده است. هدف آن بررسی راه های دست یابی به موفقیت بیشتر در کسب و کارهای کوچک و متوسط، با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و به لحظ ماهیت و روش، توصیفی می باشد. نتایج این پژوهش نشان می دهد،شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان ابزار بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی، عمل کنند. همچنین می توانند از طریق بازاریابی ویروسی اطلاعات لازم را به موقع در اختیار کاربران قرار دهند. مکانی برای تبلیغات هستند و می توانند رفتار کاربران را تحت تأثیر قرار دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.