مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی(E-CRM) راهبردی نوین در خلق رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی(E-CRM) راهبردی نوین در خلق رضایت مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی(E-CRM) راهبردی نوین در خلق رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی(E-CRM) راهبردی نوین در خلق رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی(E-CRM) راهبردی نوین در خلق رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

خلق ارزش برای مشتری، یکی از مهمترین عوامل سودآوری بنگاه های اقتصادی می باشد . رقابت در عرصه خلق ارزش برای مشتری و تلاش برا ی دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و برتری استراتژیک نسبت به رقبا موجب گردیده است تاتوجه به مشتری و کسب رضایت وی از اهمیت والایی برخوردار باشد . فروش در فضای الکترونیک که توأم با رقابت کامل بنگاههای اقتصادی است از یک سو و توسعه فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی از سوی دیگر موجب گردیده است که مشتریان نقش تعیین کننده ای در بقا یا زوال فروشگاههای الکترونیک داشته باشند. مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان یکی از چالش برانگیزترین رهیافت های مدیریتی می باشد. این چالش از آن جهت است که اولاً تعریف عام و پذیرفته شده ای برای آن در بین سازمان ها وجود ندارد و دوم اینکه بسیاری از سازمان ها صرفاً از دید تکنولوژیک به آن می نگرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.