تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند. مطالعه موردی: شرکت صحت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند. مطالعه موردی: شرکت صحت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند. مطالعه موردی: شرکت صحت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند. مطالعه موردی: شرکت صحت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند. مطالعه موردی: شرکت صحت :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق تاثیر بازاریابی سبز پایدار بر ارزش ویژه برند در شرکت صحت می باشد. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تکیه بر ویژگی های کارکردی محصولات و خدمات حاصل نمی شود، بلکه برند مهمترین عامل متمایزکننده یک شرکت تجاری از رقبا است. سوال اصلی این تحقیق تاثیر بازاریابی سبز پایدار بر ارزش ویژه برند در شرکت صحت می باشد.برای انجام این پژوهش از دو روش اسنادی و پیمایشی استفاده و جهت جمع آوری داده ها از تکنیک پرسشنامه استفاده می گردد. همچنین روش نمونه گیری تصادفی ساده و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۱۷ نفر انتخاب شدند. آماره استفاده شده در این تحقیق آزمون تی تست یک نمونه ای و رگرسیون است. نتیجه تحقیق رابطه بازاریابی سبز با آگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده، وفاداری به نام تجاری و تداعی نام تجاری در شرکت صحت را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.