بررسی رابطه سهم برند وقدرت چانه زنی مشتریان در صنعت لبنیات (شرکت لبنی دوشه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سهم برند وقدرت چانه زنی مشتریان در صنعت لبنیات (شرکت لبنی دوشه) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سهم برند وقدرت چانه زنی مشتریان در صنعت لبنیات (شرکت لبنی دوشه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سهم برند وقدرت چانه زنی مشتریان در صنعت لبنیات (شرکت لبنی دوشه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سهم برند وقدرت چانه زنی مشتریان در صنعت لبنیات (شرکت لبنی دوشه) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

وضع رقابت در یک صنعت به پنج نیروی اساسی بستگی دارد. مدل پنج نیروی پورتر شامل قدرت چانه زنی مشتریان،قدرت چانه زنی تامین کنندگان،تهدید تازه واردهای صنعت، تهدید کالای جایگزین وشدت رقابت بین رقبا میباشد. هدف از این پژوهش بررسی رابطه میان قدرت چانه زنی مشتریان وسهم برند در شرکت لبنی دوشه هراز آمل می باشد. داده ها بعد از جمع آوری از طریق پرسشنامه ای که روایی آن توسط اساتید مجرب تائید شده و پایای آن به روش آلفای کرونباخ۰.۸۷۹ محاسبه گردیده ، با استفاده از نرم افزارspss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بر اساس نتایج، بین قدرت چانه زنی مشتریان با سهم برند شرکت رابطه معناداری پیدا شد است. لذا استراتژیست های شرکت باید بر قدرت چانه زنی مشتریان تمرکز بیشتری داشته باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.