بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در این پژوهش تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری همزمان با نشان دادن نقش مستقیم و غیرمستقیم متغیرهای میانجی اعتماد،هم ذات پنداری مشتری باشرکت و رضایت برآن بررسی شده است. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش اجرا پیمایشی است. جامعه آماری شامل؛ کلیه مهمانان هتل‏های موجود در شهر بوشهر بود. حجم نمونه ۲۲۰ نفر برآورد شد. همچنین از روش نمونه‏گیری تصادفی استفاده شد. جهت گردآوری داده‏ها از پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده‏ها نیز با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری با کاربرد نرم‏افزارAMOS 22 انجام گرفت. نتایج نشان داد متغیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری در سطح اطمینان ۹۹ درصد تأثیر مثبت ومعناداری داشته است. همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت به واسطه سه متغیر میانجی؛ اعتماد مشتری، رضایت مشتری وهم ذات پنداری مشتری با شرکت تأثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان هتل‏ها داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.