بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در این پژوهش تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری همزمان با نشان دادن نقش مستقیم و غیرمستقیم متغیرهای میانجی اعتماد،هم ذات پنداری مشتری باشرکت و رضایت برآن بررسی شده است. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش اجرا پیمایشی است. جامعه آماری شامل؛ کلیه مهمانان هتلهای موجود در شهر بوشهر بود. حجم نمونه ۲۲۰ نفر برآورد شد. همچنین از روش نمونهگیری تصادفی استفاده شد. جهت گردآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل دادهها نیز با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزارAMOS 22 انجام گرفت. نتایج نشان داد متغیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری در سطح اطمینان ۹۹ درصد تأثیر مثبت ومعناداری داشته است. همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت به واسطه سه متغیر میانجی؛ اعتماد مشتری، رضایت مشتری وهم ذات پنداری مشتری با شرکت تأثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان هتلها داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.