بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با رضایت مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با رضایت مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با رضایت مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با رضایت مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با رضایت مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

نیل به زندگی شغلی با کیفیت، مستلزم کوششهایی منظم از سوی سازمانی است که به کارکنان فرصتهای بیشتری برای تاثیرگذاری بر کارشان و تشریک مساعی در اثر بخشی کلی سازمان می دهد. به این ترتیب هر سازمانی با بهره وری و کارایی مطلوب و مؤثر، در جستجوی راههایی است تا کارکنان را به درجه ای از توانایی برساند که مغز و هوشمندی خود را به کار گیرند که این امر به وسیله کیفیت زندگی کاری مناسب یعنی مشارکت و سهیم شدن بیشتر کارکنان در فرایند تصمیم گیری صورت می گیرد. رضایت مشتری یک عامل کلیدی در شکل گیری تمایل خرید آتی مشتریان به شمار می رود. همچنین مشتریان راضی به احتمال زیاد از تجربه خودشان نزد دیگران صحبت می گویند. این امر بویژه در فرهنگ های شرقی که زندگی اجتماعی به گونه ایی شکل یافته است که ارتباطات اجتماعی با دیگر افراد جامعه را بهبود بخشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است و جامعه آماری تحقیق حاضر،کلیه کلیه کارکنان بانک سامان شهر تهران می باشند که با توجه به جدول مورگان تعداد نمونه ۲۲۵نفر بدست آمد.لازم به ذکر است که پژوهشگر در این پژوهش به بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری کارکنان بر روی رضایت مشتریان و مولفه های آن در بانک سامان شهر تهران می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.