ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان محصولات روغن خوراکی (مورد مطالعه: شرکت های اویلا و بهشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان محصولات روغن خوراکی (مورد مطالعه: شرکت های اویلا و بهشهر) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان محصولات روغن خوراکی (مورد مطالعه: شرکت های اویلا و بهشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان محصولات روغن خوراکی (مورد مطالعه: شرکت های اویلا و بهشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان محصولات روغن خوراکی (مورد مطالعه: شرکت های اویلا و بهشهر) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش مقایسه میزان رضایتمندی مشتریان خوراکی بهشهر و اویلا با رویکرد آمیخته بازاریابی بود. روش تحقیق بصورت پیمایشی _ توصیفی می باشد. از نمونه گیری تصادفی ساده برای انتخاب اعضای نمونه استفاده شد. در کل ۳۸۴نفر از مشتریان این کالاها در این پژوهش شرکت کردند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. دادهها با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی وآزمون Tمستقل دو جامعه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج این پژوهش نشان داد که بین رضایت مشتریان روغن خوراکی اویلا و بهشهر در همه ابعاد آمیخته بازاریابی تفاوت معنی داری وجود دارد. طبق نتایج این پژوهش رضایت مشتریان روغن خوراکی اویلا از لحاظ کیفیت و تبلیغات بیشتر از شرکت روغن خوراکی بهشهر بود و رضایت مشتریان روغن خوراکی بهشهر از لحاظ قیمت و نحوه توزیع بیشتر از شرکت روغن خوراکی اویلا بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.