بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابراتبا خوشه بندی و تحلیل آر.آف.ام مشترکین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابراتبا خوشه بندی و تحلیل آر.آف.ام مشترکین دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابراتبا خوشه بندی و تحلیل آر.آف.ام مشترکین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابراتبا خوشه بندی و تحلیل آر.آف.ام مشترکین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت مخابراتبا خوشه بندی و تحلیل آر.آف.ام مشترکین :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

رقابتی شدن صنعت مخابرات و انتظارات مشتریان همسو با پیشرفت فناوری های ارتباطی، الزام تعیین و تبیین استراتژی های جدید ارتباط با مشتری را در صنعت مزبور ایجاد می نماید. یکی از راهکارهای وصول به این منظور، تحلیل انباره های حجیم از داده های مشتریان است که به منظور ارائه خدمات متناسب با ویژگی های کارکردی و رفتاری هر دسته در جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بررسی می گردد. در این مقاله بر اطلاعات پرداخت و بدهکاری مشترکین اداره ی مخابرات استان گیلان، شهر رشت در یک دوره ی شش ماهه داده کاوی و به صورت خاص خوشه بندی و تحلیل RFM صورت گرفته و پس از شناخت خوشه های مختلف مشتریان و ارزیابی خوشه بندی بهینه ی صورت گرفته از میان خوشه بندی های گوناگون، به دسته بندی مشتریان هر خوشه با توجه به ماتریس سودآوری وفاداری پرداخته شده است. در این پژوهش، داده های مشتریان بر -اساس روش تحلیل RFM انتخاب و دسته بندی شده و سپس با استفاده از الگوریتم خوشه بندی K-Means ، سه خوشه ی عمده از مشتریان شناسایی و سپس بسته ی پیشنهادی خدمات به منظور بهینه سازی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت افزایش ارزش حیات مشتری ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.