رابطه بین خودکارآمدی با رفتار شهروندی سازمانی و بهرهوری شغلی معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش( مطالعه موردی : شهرستان دیواندره)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین خودکارآمدی با رفتار شهروندی سازمانی و بهرهوری شغلی معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش( مطالعه موردی : شهرستان دیواندره) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین خودکارآمدی با رفتار شهروندی سازمانی و بهرهوری شغلی معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش( مطالعه موردی : شهرستان دیواندره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین خودکارآمدی با رفتار شهروندی سازمانی و بهرهوری شغلی معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش( مطالعه موردی : شهرستان دیواندره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین خودکارآمدی با رفتار شهروندی سازمانی و بهرهوری شغلی معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش( مطالعه موردی : شهرستان دیواندره) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر تبیین رابطه بین خودکارآمدی با رفتار شهروندی سازمانی و بهره وری شغلی معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان دیواندره بود. به لحاظ ماهیت و اهداف، این پژوهش کاربردی و برای اجرای آن از روش همبستگی استفاده شد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه معمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به تعداد ۳۳۰ نفر در سال تحصیلی۹۴-۱۳۹۳ بود که با استفاده از جدول مورگان تعداد ۱۷۸ نفر به عنوان حجم نمونه آماری پژوهش برآورد شد این تعداد از طریق روش نمونه گیری تصادفی طبقهای انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامههای خودکارآمدی شرر و آدامز، رفتار شهروندی سازمانی پودساکف و همکاران و بهره وری اچیو استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل از آزمونهای همبستگی پیرسون، رگرسیون ساده استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد بین خودکارآمدی با رفتار شهروند سازمانی معلمان و بعدهای نوع دوستی، آداب اجتماعی، جوانمردی و احترام و تکریم رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بین خودکارآمدی با بهرهوری شغلی معلمان و بعدهای دانش و مهارت، انگیزه و اعتبار رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین یافتههای پژوهش نشان داد خودکارآمدی به طور مثبت قادر به پیشبینی رفتار شهروند سازمانی و بهره وری شغلی معلمان میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.