ایجادانگیزش درزبان آموزان غیرفارسی زبان برای یادگیری حروف اضافه:رویکردی شناختی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایجادانگیزش درزبان آموزان غیرفارسی زبان برای یادگیری حروف اضافه:رویکردی شناختی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایجادانگیزش درزبان آموزان غیرفارسی زبان برای یادگیری حروف اضافه:رویکردی شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجادانگیزش درزبان آموزان غیرفارسی زبان برای یادگیری حروف اضافه:رویکردی شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایجادانگیزش درزبان آموزان غیرفارسی زبان برای یادگیری حروف اضافه:رویکردی شناختی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این مقاله حاصل پژوهشی است که باالهام ازرویکرد معنی شناسی شناختی و باهدف ایجادانگیزش درزبان اموزان غیرفارسی زبان برای یادگیری حروف اضافه انجام شده است تاثیر رویکرد شناختی دراموزش حرف اضافه به دریکی ازمراکز اموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان مورد بررسی قرارگرفت ازمودنی ها که تعداد آنها ۱۶نفر بود ازسطوح پیشرفته میانی انتخاب شدند باتوجه به اینکه این رویکرد سعی دارد روش اموزش موثری پیشروی مدرسان و فارسی آموزان قراردهد ازشیوه ی ترکیب متن و تصویر برای ایجاد ارتباط میان اموخته های جدید و تجارب قبلی درساختارشناختی زبان اموزان استفاده شد ابتدا درفرایند اموزش به جملات عینی و ملموس و سپس مفاهیم انتزاعی تر پرداخته شد نتایج بدست آمده نشان داد که استفاده ازرویکرد شناختی دراموزش تاثیر معنی داری درتسهیل فرایند یادگیری زبان اموزان غیرفارسی زبان داشته است این یافته ها دیدگاه اموزشی میانبری را دراموزش معنی – محور زبان فارسی درچارچوب زبانشناسی شناختی معرفی می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.