نقش تجاری سازی یافته های تحقیقات دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تجاری سازی یافته های تحقیقات دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تجاری سازی یافته های تحقیقات دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تجاری سازی یافته های تحقیقات دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تجاری سازی یافته های تحقیقات دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مسیر توسعه در هر جامعه ای شامل تحول کمیت و کیفیت ارزش افزوده اقتصادی می باشد که منجر به افزایش بهره وری و درآمد سرانه می شود ظهور عصر ارتباطات و ارتباطات و تاثیر ان بر روند خلق دانش و توسعه فناوری باعث شده است که فرایند توسعه ملی به سرعت از وابستگی صرف به منابع طبیعی به عنوان یک مزیت نسبی به سمت تولید دانش و فناوری برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار و در نتیجه، خلق ثروت سوق داده می شود. یکی از اهداف اصلی تحقیقات دانشگاهی و سازمانهای پژوهشی علمی و صنعتی است این مطالعه به روش مروری تحلیلی، ضمن بررسی مطالعات انجام شده در زمینه تجاری سازی به اهمیت و ضرورت تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی مفهوم و ماهیت تجاری سازی، نقش دانشگاه کارآفرین و در تجاری سازی تحقیقاتف موانعتجاری سازی تحقیقاتی روشهای تحاری سازی یافته های تحقیقاتی فاکتورهای گسترش تجارسازی و مراحل تجاری سازی یافته ای تحقیقاتی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.