بررسی موردی ابعاد هوش تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موردی ابعاد هوش تجاری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موردی ابعاد هوش تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موردی ابعاد هوش تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موردی ابعاد هوش تجاری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

فناوریهای نوین با سرعتی سرسامآور در حال پیشرفت هستند،بهطوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابیوصفناپذیر به دنبال ترفندهایی میگردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند.سازمانها باید بپذیرند که فلسفهحیاتشان تغییر کرده است و دیگر زنده بودن بهمعنای رسیدن به وضعیت سوددهی مداوم نمیتواند باشد و باید به دنبال رقابت و ابزار آنباشند،چرا که امروزه کمتر شرکتی در این عرصه به صورت سنتی و به دور از قواعد جدید بازی کسب و کار میکند و برای اینکه بتوانپابهپای رقبا باقی ماند یا شاید بسختی و با مهارت بسیار بتوان یک قدم از آنها پیش گرفت،میبایست به قواعد جدید بازی کاملا مسلطبود تا شاید روزی بتوان خود یک قاعده جدید انگاشت. بنابراین تسلط بر فناوریهای جدیدی مانند هوش تجاری در کسب و کارها یکالزام و ضرورتی اجتنابناپذیر تلقی میشود . هوش تجاری نه بهعنوان یک ابزار یا یک محصول و یا حتی سیستم، بلکه بعنوان یک رویکردجدید در معماری سازمانی براساس سرعت در تحلیل اطلاعات به منظور اتخاذ تصمیمات دقیق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمانممکن مطرح شده است. در این مقاله به طور عمده موارد قابلتوجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوعپیادهسازی آن پرداخته شده است. همچنین، دلایل لزوم استفاده با تشریح اهداف آن،ضمن معرفی تکنیکهای عمومی،مورد بررسی قرارگرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.