بخش بندی مشتریان بانک با تکنیک داده کاوی جهت تعیین استراتژی بازاریابیمورد مطالعه بانک مهر ایران شعبه شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بخش بندی مشتریان بانک با تکنیک داده کاوی جهت تعیین استراتژی بازاریابیمورد مطالعه بانک مهر ایران شعبه شیراز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بخش بندی مشتریان بانک با تکنیک داده کاوی جهت تعیین استراتژی بازاریابیمورد مطالعه بانک مهر ایران شعبه شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بخش بندی مشتریان بانک با تکنیک داده کاوی جهت تعیین استراتژی بازاریابیمورد مطالعه بانک مهر ایران شعبه شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بخش بندی مشتریان بانک با تکنیک داده کاوی جهت تعیین استراتژی بازاریابیمورد مطالعه بانک مهر ایران شعبه شیراز :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه تعامل شرکتها با مشتریان در قالب مدیریت ارتباط با مشتری به طور قابل توجهی تغییر یافته است. شناسایی ویژگیهای مشتریانمختلف و تخصیص بهینه منابع به آنها با توجه به ارزشی که برای شرکتها دارند، به یکی از دغدغه های اصلی در حوزه مدیریت ارتباط بامشتری تبدیل شده است. هدف این پژوهش بخش بندی مشتریان بانک با استفاده از تکنیک داده کاوی و تعیین استرتژیهای بازاریابیمناسب برای هر دسته از مشتریان می باشد در راستای این هدف اطلاعات تراکنشی و اطلاعات استفاده از خدمات بانکی مربوط به مشتریانبانک مهر ایران در دوره زمانی شش ماهه مورد استفاده قرار گرفت و بر اساس روش توصیفی پیمایشی داده های مورد نیاز گردآوری شد.سپس مشتریان نمونه بر اساس تحلیل ار اف ام و از طریق اطلاعات تراکنشی با استفاده از الگوریتم کای میانگین خوشه بندی شدند. بر ایناساس مشتریان این بانک به چهار خوشه تقسیم شده اند. نتایج به دست آمده این پژوهش را می تواند برای کلیه بانکها و موسسات مالی واعتباری و صندوقهای قرض الحسنه که در آنها تراکنش های مالی مشتریان صورت می گیرد و برای حفظ بقای خود در بازار رقابتی تلاشمی کنند مورد استفاده قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.